Zgłaszanie stanu wodomierza

Zakład Gospodarki Komunalnej w Parzęczewie informuje iż istnieje możliwość zgłaszania zużycia wody przez odbiorców w dowolnym momencie poza planowanymi odczytami radiowymi. W celu zgłoszenia stanu wodomierza głównego, a także dodatkowych wodomierzy określonych umową zawartą z Zakładem, najlepiej użyć zamieszczonego obok formularza zgłoszeniowego. Za datę odczytu przyjmiemy datę wypełnienia tego formularza. Jednocześnie ZGK w Parzęczewie informuje, że na podstawie zgłoszonego odczytu zostanie wystawiona i przesłana faktura:

  • elektroniczna, jeśli korzystają Państwo z e-FAKTURY (jeżeli nie ma to jeszcze miejsca zapraszamy do zapoznania się z informacją o usłudze e-FAKTURA), lub

  • papierowa, jeśli nie korzystają Państwo z e-FAKTURY.

Stan wodomierza można również zgłaszać telefoniczne.

Podając wskazanie wodomierza należy podać wyłącznie ilość pełnych metrów sześciennych zużytej wody. Na wodomierzu są to cyfry w kolorze czarnym. Cyfr w kolorze czerwonym nie podajemy. Zobacz zdjęcie poniżej.

WodomierzKliknij foto aby powiększyć.

Wypełnij i wyślij formularz zgłoszenia stanu wodomierza:

Imię i nazwisko/ Nazwa usługobiorcy (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Ulica i/lub numer nieruchomości (wymagane)

Stan licznika głównego (wymagane)

Poniższe pole wypełniają wyłącznie odbiorcy którzy posiadają podlicznik ( wodomierz dodatkowy poza wodomierzem głównym).

Stan podlicznika